Sithin - 2008-05-15 15:15:05

Złom, sprzedaj do sklepu, daje sporo kasy.

A swoją droga pomysł na temat świetny :).

Rafalz2f - 2008-05-18 15:22:51

Ja bym to sprzedał :)

A co mam zrobić z takim czymś ?

Ozdobna Czapka Zmysłów (+1)    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +5, obrona -2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, szansa trafienia bronią białą -11
Wymagania: POZIOM: 14, WIEDZA: 2, SIŁA: 16
Cena sprzedaży: 4 150 PLN
Wartość: Nanity 17, Mana 63

DarkWeider - 2008-05-19 00:39:28

oba złomy :P

Rafalz2f - 2008-05-19 09:56:12

Jeszcze mam takie świeże znalezisko

Świecący Łom (+2)    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 24 - 41
Cechy: Trafienie -40, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +10
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 29, INTELIGENCJA: 12, WIEDZA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 8 800 PLN
Wartość: Nanity 58, Mana 150

RustyAngel - 2008-05-19 22:53:42

swietliki sie czasami przydaja :p
nie tylko jako latarki ;)

syne - 2008-05-20 11:26:45

raczej zUom...

Rafalz2f - 2008-05-26 12:11:39

Naszyjnik Wilkołaka (+1)    ZAMKNIJ
   
   
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +7, regeneruje 12 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 6, WYGLĄD: 22, WPŁYWY: 9
Cena sprzedaży: 9 200 PLN
Wartość: Nanity 25, Mana 100

Złom czy skarb ??

buhovnikov - 2008-06-01 09:22:36

jak dla meni skarb. w polaczeniu z pielgrzymem masz celnosc:>

Spirol - 2008-06-24 22:37:28

A ja też tego trochę mam...
będzie z 80 kg ;P

Złośliwy Kask Narkomana (+3)
    Hełm
Obrona: 9
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, PKT KRWI +8 %, SZCZĘŚCIE +2, SIŁA -9, WYGLĄD -8, ODPORNOŚĆ +20, INTELIGENCJA -7
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 16, ODPORNOŚĆ: 11



Kurtka Zabójcy (+4)
    Zbroja
Obrona: 9
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +7
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 32
(nie używam, bo dorwałem pelerynkę zabójcy :D )


Opiekuńcza Maczuga (+5)
    Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 25 - 44
Cechy: Trafienie -44, PKT KRWI -12 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, ZWINNOŚĆ +11, SZCZĘŚCIE +3, PKT ŻYCIA +40 %
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 35, INTELIGENCJA: 25, WIEDZA: 18, ZWINNOŚĆ: 13
(tyle mam maczug/pik/łomów że myślę czy się na to nie przeżucić ze snajpera :P )


Przeklęty Sztylet Zwinności (+5)
    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 23 - 24
Cechy: Trafienie +16, ilość ataków na rundę: 2, SIŁA +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, obrażenia zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, szansa trafienia bronią białą -13, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 44, SIŁA: 40, ZWINNOŚĆ: 42, INTELIGENCJA: 27, WIEDZA: 29



Nóż Sekty (+5)
    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 11
Cechy: Trafienie +26, ilość ataków na rundę: 2, CHARYZMA -11, WPŁYWY +8
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 33, INTELIGENCJA: 11, WIEDZA: 11

z tymi sufixami sekty to mam chyba szczęście, bo noży, pałek mam w sumie chyba 5...


Przeklęta Maczuga (+3)   
    Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 33 - 50
Cechy: Trafienie -28, SIŁA +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, obrażenia zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 25, INTELIGENCJA: 13, WIEDZA: 14, ZWINNOŚĆ: 14



Napromieniowana Maczuga Hazardzisty (+1)
    Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 49 - 68
Cechy: Trafienie -15, PKT KRWI -6 %, SIŁA +6, ODPORNOŚĆ -11, szansa trafienia krytycznego +12 %, obrażenia broni +26, -11 do PKT ŻYCIA za każde trafienie, obrażenia minimalne +6, obrażenia maksymalne +9, WPŁYWY +7
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 25, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 2, ZWINNOŚĆ: 12



Kryształowa Pika Zdrady (+2)
Obrażenia: 45 - 66
Cechy: Trafienie -11, CHARYZMA +11, WPŁYWY +12, PKT ŻYCIA +21 %, obrażenia minimalne +4
Wymagania: POZIOM: 51, SIŁA: 47, INTELIGENCJA: 12, WIEDZA: 13, ZWINNOŚĆ: 10



Okrutna Maczuga (+4)
    Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 24 - 56
Cechy: Trafienie -20, obrażenia maksymalne +14, SIŁA +16
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 16, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 4, ZWINNOŚĆ: 13




Na razie tylko tyle....

Rafalz2f - 2008-06-25 17:23:38

Złośliwy Kask Narkomana (+3)
Można z tego zrobić śmiercionośny/magnetyczny xxx wieszcza/zmysłów i później przerobić na śmiercionośną/tygrysią xxx adrenaliny - to długa droga ale końcowy efekt jest bardzo opłacalny więc jak chcesz :)

Kurtka Zabójcy (+4)
Jak dla mnie do zmielenia (chyba że przerobisz na pelerynę kobry)

Przeklęty Sztylet Zwinności (+5)
Skarb można zrobić  antyczny xxx trafienia/zemsty

Nóż Sekty (+5)
Do zmielenia

Broń 2H
Sprawdź co dają poszczególne połączenia, może wyjść z tego coś dobrego dla breaka i CR

Rafalz2f - 2008-06-28 19:34:43

Z tego ci wyjdzie lekki/zabójczy xxx trafienia więc raczej skarb ^^

PlugawyLuca - 2008-06-29 16:50:25

to może ja też dorzucę jakieś swoje zaprefixowano-sufixowane itemki:)

Wzmocniona Opaska Wytrzymałości (+1)
Obrona: 13
Cechy: WYGLĄD +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia bronią białą -9, obrona +11
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 14, WYGLĄD: 12
Cena sprzedaży: 4 800 PLN
Wartość: Nanity 35, Mana 94

Kunsztowny Kask Podróżnika (+2)
Obrona: 10
Cechy: Trafienie wszystkich broni +1, WYGLĄD +10, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 20
Cena sprzedaży: 12 300 PLN
Wartość: Nanity 52, Mana 184

Pomocna Bandana Gladiatora
Obrona: 20
Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +1, obrażenia maksymalne wszystkich broni +1, WYGLĄD +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, szansa trafienia bronią białą -5, ZWINNOŚĆ +1, ODPORNOŚĆ +1, obrona +16
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 16, WYGLĄD: 9
Cena sprzedaży: 12 450 PLN
Wartość: Nanity 2, Mana 8

Wzmacniająca Pałka Odwagi (+1)
Obrażenia: 4 - 7
Cechy: Trafienie +5, PKT KRWI -6 %, ZWINNOŚĆ +6, SZCZĘŚCIE +1, PKT ŻYCIA +12 %, CHARYZMA +4
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 10, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 5
Cena sprzedaży: 4 250 PLN
Wartość: Nanity 18, Mana 68

Magnetyczny Hełm Podróżnika (+2)
Obrona: 12
Cechy: Trafienie wszystkich broni +5, INTELIGENCJA +10, WIEDZA -5, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 23
Cena sprzedaży: 8 950 PLN
Wartość: Nanity 57, Mana 187

da się z tego coś sensownego skleić??:P


mógłby ktoś być na tyle miły, żeby odpisać??:)) jeszcze nie jestem na tyle wtajemniczony, żeby zobaczyć to co jedni widzą a inni nie:) a śmietnik mi się robi w zbrojce, więc trzeba by zobaczyć co zmielić/wywalić a co opchnąć lub zostawić:))

aha - tak BTW - to, że jestem na forum niestety nie oznacza, że w BW też jestem, bo tam mam cały czas blokowany dostęp - zapewne za jakiś czas i do tego forum będzie brak dostępu:))

Sithin - 2008-07-07 11:41:29

Spirol napisał:

Przeklęty Sztylet Zwinności (+5)
    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 23 - 24
Cechy: Trafienie +16, ilość ataków na rundę: 2, SIŁA +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, obrażenia zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, szansa trafienia bronią białą -13, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 44, SIŁA: 40, ZWINNOŚĆ: 42, INTELIGENCJA: 27, WIEDZA: 29

Spirol, to akurat prawdziwy skarb, bo prosty składnik na antyka zwinności. A jak nie chcesz składać to sprzedaj, dużo za to dadzą.

aha - tak BTW - to, że jestem na forum niestety nie oznacza, że w BW też jestem, bo tam mam cały czas blokowany dostęp - zapewne za jakiś czas i do tego forum będzie brak dostępu:))

Plugawy, czyżby w pracy wam blokowali poszczególne strony? To pewnie jest monitoring na co włazicie...

PlugawyLuca - 2008-07-07 14:02:30

no nie wiem czy tak szeroko zakrojony monitoring:)) ale zapewne mają obczajone stronki nie związane z pracą, z których korzysta sporo osób - była jedna taka gierka (Słowianie) i tam miałem dostęp bez problemów:D ale wystarczy, że coś jest bardziej popularne i szlus...killują - no niestety - trochę to wkurza - nie mogę nic ustawić w tym czasie, a jak jest ważny obleg to można się wqur... - jedynie komórka mi zostaje, ale jest wolna, nie zawsze wchodzi i ogólnie syfiasty sposób - dziś np. mało brakowało a bym nie zdążył się przebrać na smoka - zmieniałem 3 cześci wyposażenia przez 25 minut!!! mało brakowało a bym rzucił telefonem:)) ale udało się, i wpadło trochę doświadczenia:D

RustyAngel - 2008-07-08 06:03:46

nie wyrzucaj telefonu bo nie bedziesz juz w ogole sie mogl laczyc .. ^^

PlugawyLuca - 2008-07-08 14:05:55

może sobie wtedy sprawię nowy z większym wyświetlaczem i w tedy stronki będą lepiej wyglądały:D

a tak z innej beczki - fajny ten motyw deszczu :D

RustyAngel - 2008-07-08 19:46:58

dziekuje kumpel robil ^^

Spirol - 2008-07-13 18:23:54

Z tymi broniami 1h to mam szczęście do sekty...
Mam już: pałkę, nóż, sztylet i kamę sekty :P

Co do 2h broni, to jest kłopot,bo mam ich dużo, ale nie mam niestety dostępu do połączeń (na forum ogólnym jest w trakcie remontu od kilku miesięcy), a tu muszę jeszcze trochę pospamować żeby mieć dostęp :P

Sithin - 2008-07-14 01:53:11

Suf sekty to raczej złom, który często wpada i sam w sobie jest mało warty, chyba że w połączaniu z ciekawym prefem.

A co białych 2h to odkryłem wszystkie możliwe połączenia - są na liście na forum, ale poza CR'ami czy berkami składanie maczug jest raczej nieopłacalne. Dlatego dla wszystkich innych jest to złom, ale możesz mi podesłać co masz i powiem czy ciekawe i czy bym odkupił... Oczywiście pref i suf razem.

AureliaF - 2008-08-27 17:01:52

Ostry Sztylet Drakuli (+2)
   

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 10
Cechy: Trafienie +15, obrażenia wszystkich broni +6, +6 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 23, ZWINNOŚĆ: 22, INTELIGENCJA: 15, WIEDZA: 16
Cena sprzedaży: 28 700 PLN
Wartość: Nanity 52, Mana 184

a co powiecie na to?

Sithin - 2008-08-27 17:14:58

Pomocna Bandana Gladiatora wygląda jak interesujący składnik do połączeń, ale niekoniecznie specjalnie drogi. Przypuszczam, że parę ks za to można będzie dostać. Cała reszta jest do przemielenia.

PlugawyLuca - 2008-08-28 21:03:44

no ba:D teraz jeszcze utwardzane XXX magii i mam pomocną xxx prekognicji:D  tylko dopaść to będzie ciężko - może ktoś zna przepis na utwardzaną xxx magii??

AureliaF - 2008-08-29 22:34:52

bedzie ciezko a nawet bardzo ciezko..;] ja znam tylko jedno na sufiks magi a jest one w ogule nie przydatne a mianowicie magi= magi + prekognicji

p.S jeszcze 7postow;d

Spirol - 2008-08-31 17:04:10

Ostatnio z ciekawszych mam coś takiego:

Kod:

Koszulka Gwardzisty (+3)
Zbroja
Obrona: 11
Cechy: obrażenia wszystkich broni +6, obrona +8
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 22, WYGLĄD: 15

Kod:

Przeklęty Sztylet (+1)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: Trafienie +9, SIŁA +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, szansa trafienia bronią białą -7
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 16, INTELIGENCJA: 14, WIEDZA: 13

(już 2 mi takie wypadły + 1 z sufiksem zwinności, który poszedł na aukcji :P )

Kod:

Wzmacniający Nóż Zarazy (+1)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 6 - 7
Cechy: Trafienie +6, PKT KRWI -6 %, ZWINNOŚĆ +1, SZCZĘŚCIE +1, PKT ŻYCIA +12 %, obrażenia wszystkich broni +6, obrona postaci -9

Kod:

Rogaty Kask Zmysłów (+1)
Hełm
Obrona: 5
Cechy: Trafienie wszystkich broni +1, obrażenia wszystkich broni +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, szansa trafienia bronią białą -11
Sithin - 2008-09-01 11:06:12

Oprócz przeklętego sztyletu to złom. A obecnie przeklęte rzeczy bez sufu schodzą i tak za niewiele.
Ostry sztylet drakuli? Trudno powiedzieć... Fajny suf, ale kiepski pref i nie wiem czy dałoby sie coś z tego zrobić.

FireBlade - 2008-09-27 14:23:15

ale siara... wszystko złom :PP trzeba się czasem postarać, a nie wypisywać wszystko co wam w łapy wpadnie ;P


to jest dopiero coś:D


Pierścień nietoperza (+5)
Cechy: WYGLĄD -7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ZWINNOŚĆ +6, szansa trafienia bronią białą -12
Wymagania: POZIOM: 34, WYGLĄD: 38
Cena sprzedaży: 23 200 PLN
Wartość: Nanity 102, Mana 454


i tym sie można pochwalić ;p

PlugawyLuca - 2008-09-27 15:33:34

zauważ kolego, że piszą tu osoby, które nie mają rozeznania - po to właśnie jest ten wątek - jak ktoś nie wie, to się pyta - przy takich itemkach jak Twój jasnym jest, że bliżej mu do skarbu niż złomu, ale na kolana też nie powala

GotLink.plakita inu cena www.papuge.pl forum fishingsuperstars