Forum szaleńców... skończonych wariatów.. a co! :P :] ale za to kochanych ;)
Ja bym to sprzedał
A co mam zrobić z takim czymś ?
Ozdobna Czapka Zmysłów (+1) ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +5, obrona -2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, szansa trafienia bronią białą -11
Wymagania: POZIOM: 14, WIEDZA: 2, SIŁA: 16
Cena sprzedaży: 4 150 PLN
Wartość: Nanity 17, Mana 63
Offline
ten NAJźlejszy szef
oba złomy
Offline
Jeszcze mam takie świeże znalezisko
Świecący Łom (+2) ZAMKNIJ
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 24 - 41
Cechy: Trafienie -40, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +10
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 29, INTELIGENCJA: 12, WIEDZA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 8 800 PLN
Wartość: Nanity 58, Mana 150
Offline
..::Not quite an Angel::..
swietliki sie czasami przydaja
nie tylko jako latarki
Offline
Naszyjnik Wilkołaka (+1) ZAMKNIJ
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +7, regeneruje 12 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 6, WYGLĄD: 22, WPŁYWY: 9
Cena sprzedaży: 9 200 PLN
Wartość: Nanity 25, Mana 100
Złom czy skarb ??
Offline
Gość
jak dla meni skarb. w polaczeniu z pielgrzymem masz celnosc:>
A ja też tego trochę mam...
będzie z 80 kg ;P
Złośliwy Kask Narkomana (+3)
Hełm
Obrona: 9
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, PKT KRWI +8 %, SZCZĘŚCIE +2, SIŁA -9, WYGLĄD -8, ODPORNOŚĆ +20, INTELIGENCJA -7
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 16, ODPORNOŚĆ: 11
Kurtka Zabójcy (+4)
Zbroja
Obrona: 9
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +7
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 32 (nie używam, bo dorwałem pelerynkę zabójcy )
Opiekuńcza Maczuga (+5)
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 25 - 44
Cechy: Trafienie -44, PKT KRWI -12 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, ZWINNOŚĆ +11, SZCZĘŚCIE +3, PKT ŻYCIA +40 %
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 35, INTELIGENCJA: 25, WIEDZA: 18, ZWINNOŚĆ: 13 (tyle mam maczug/pik/łomów że myślę czy się na to nie przeżucić ze snajpera )
Przeklęty Sztylet Zwinności (+5)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 23 - 24
Cechy: Trafienie +16, ilość ataków na rundę: 2, SIŁA +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, obrażenia zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, szansa trafienia bronią białą -13, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 44, SIŁA: 40, ZWINNOŚĆ: 42, INTELIGENCJA: 27, WIEDZA: 29
Nóż Sekty (+5)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 11
Cechy: Trafienie +26, ilość ataków na rundę: 2, CHARYZMA -11, WPŁYWY +8
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 33, INTELIGENCJA: 11, WIEDZA: 11
z tymi sufixami sekty to mam chyba szczęście, bo noży, pałek mam w sumie chyba 5...
Przeklęta Maczuga (+3)
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 33 - 50
Cechy: Trafienie -28, SIŁA +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, obrażenia zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 25, INTELIGENCJA: 13, WIEDZA: 14, ZWINNOŚĆ: 14
Napromieniowana Maczuga Hazardzisty (+1)
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 49 - 68
Cechy: Trafienie -15, PKT KRWI -6 %, SIŁA +6, ODPORNOŚĆ -11, szansa trafienia krytycznego +12 %, obrażenia broni +26, -11 do PKT ŻYCIA za każde trafienie, obrażenia minimalne +6, obrażenia maksymalne +9, WPŁYWY +7
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 25, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 2, ZWINNOŚĆ: 12
Kryształowa Pika Zdrady (+2)
Obrażenia: 45 - 66
Cechy: Trafienie -11, CHARYZMA +11, WPŁYWY +12, PKT ŻYCIA +21 %, obrażenia minimalne +4
Wymagania: POZIOM: 51, SIŁA: 47, INTELIGENCJA: 12, WIEDZA: 13, ZWINNOŚĆ: 10
Okrutna Maczuga (+4)
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 24 - 56
Cechy: Trafienie -20, obrażenia maksymalne +14, SIŁA +16
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 16, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 4, ZWINNOŚĆ: 13
Na razie tylko tyle....
Offline
Złośliwy Kask Narkomana (+3)
Można z tego zrobić śmiercionośny/magnetyczny xxx wieszcza/zmysłów i później przerobić na śmiercionośną/tygrysią xxx adrenaliny - to długa droga ale końcowy efekt jest bardzo opłacalny więc jak chcesz
Kurtka Zabójcy (+4)
Jak dla mnie do zmielenia (chyba że przerobisz na pelerynę kobry)
Przeklęty Sztylet Zwinności (+5)
Skarb można zrobić antyczny xxx trafienia/zemsty
Nóż Sekty (+5)
Do zmielenia
Broń 2H
Sprawdź co dają poszczególne połączenia, może wyjść z tego coś dobrego dla breaka i CR
Offline
stary nup
to może ja też dorzucę jakieś swoje zaprefixowano-sufixowane itemki:)
Wzmocniona Opaska Wytrzymałości (+1)
Obrona: 13
Cechy: WYGLĄD +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia bronią białą -9, obrona +11
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 14, WYGLĄD: 12
Cena sprzedaży: 4 800 PLN
Wartość: Nanity 35, Mana 94
Kunsztowny Kask Podróżnika (+2)
Obrona: 10
Cechy: Trafienie wszystkich broni +1, WYGLĄD +10, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 20
Cena sprzedaży: 12 300 PLN
Wartość: Nanity 52, Mana 184
Pomocna Bandana Gladiatora
Obrona: 20
Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +1, obrażenia maksymalne wszystkich broni +1, WYGLĄD +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, szansa trafienia bronią białą -5, ZWINNOŚĆ +1, ODPORNOŚĆ +1, obrona +16
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 16, WYGLĄD: 9
Cena sprzedaży: 12 450 PLN
Wartość: Nanity 2, Mana 8
Wzmacniająca Pałka Odwagi (+1)
Obrażenia: 4 - 7
Cechy: Trafienie +5, PKT KRWI -6 %, ZWINNOŚĆ +6, SZCZĘŚCIE +1, PKT ŻYCIA +12 %, CHARYZMA +4
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 10, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 5
Cena sprzedaży: 4 250 PLN
Wartość: Nanity 18, Mana 68
Magnetyczny Hełm Podróżnika (+2)
Obrona: 12
Cechy: Trafienie wszystkich broni +5, INTELIGENCJA +10, WIEDZA -5, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 23
Cena sprzedaży: 8 950 PLN
Wartość: Nanity 57, Mana 187
da się z tego coś sensownego skleić??
mógłby ktoś być na tyle miły, żeby odpisać??) jeszcze nie jestem na tyle wtajemniczony, żeby zobaczyć to co jedni widzą a inni nie:) a śmietnik mi się robi w zbrojce, więc trzeba by zobaczyć co zmielić/wywalić a co opchnąć lub zostawić:))
aha - tak BTW - to, że jestem na forum niestety nie oznacza, że w BW też jestem, bo tam mam cały czas blokowany dostęp - zapewne za jakiś czas i do tego forum będzie brak dostępu:))
Ostatnio edytowany przez PlugawyLuca (2008-07-01 10:08:52)
Offline
Spirol napisał:
Przeklęty Sztylet Zwinności (+5)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 23 - 24
Cechy: Trafienie +16, ilość ataków na rundę: 2, SIŁA +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, obrażenia zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, szansa trafienia bronią białą -13, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 44, SIŁA: 40, ZWINNOŚĆ: 42, INTELIGENCJA: 27, WIEDZA: 29
Spirol, to akurat prawdziwy skarb, bo prosty składnik na antyka zwinności. A jak nie chcesz składać to sprzedaj, dużo za to dadzą.
aha - tak BTW - to, że jestem na forum niestety nie oznacza, że w BW też jestem, bo tam mam cały czas blokowany dostęp - zapewne za jakiś czas i do tego forum będzie brak dostępu:))
Plugawy, czyżby w pracy wam blokowali poszczególne strony? To pewnie jest monitoring na co włazicie...
Offline
stary nup
no nie wiem czy tak szeroko zakrojony monitoring:)) ale zapewne mają obczajone stronki nie związane z pracą, z których korzysta sporo osób - była jedna taka gierka (Słowianie) i tam miałem dostęp bez problemów:D ale wystarczy, że coś jest bardziej popularne i szlus...killują - no niestety - trochę to wkurza - nie mogę nic ustawić w tym czasie, a jak jest ważny obleg to można się wqur... - jedynie komórka mi zostaje, ale jest wolna, nie zawsze wchodzi i ogólnie syfiasty sposób - dziś np. mało brakowało a bym nie zdążył się przebrać na smoka - zmieniałem 3 cześci wyposażenia przez 25 minut!!! mało brakowało a bym rzucił telefonem:)) ale udało się, i wpadło trochę doświadczenia:D
Offline
..::Not quite an Angel::..
nie wyrzucaj telefonu bo nie bedziesz juz w ogole sie mogl laczyc .. ^^
Offline